Diskuzní webinář - Automatizace platebního styku
Semináře

24. dubna od 14h Vás ČAT zve na diskuzní webinář - Automatizace platebního styku - se zaměřením na diskuzi o praktických činnostech treasury specialisty / ekonoma v oblasti Cash Managementu. Cílem je včasná informace o tom, kolik a kdy budeme muset něco zaplatit, a jak takové informace získat a uřídit likviditu firmy.
Prezentací možností využití procesního nástroje DOCU-X nás provede sales ředitel společností SOCOS IT s.r.o. v oblasti inteligentního vytěžování dokumentů.
Poté již budeme s Vámi známými moderátory diskutovat a seznamovat se se situací v českých společnostech.
Záznam z webináře si můžete poslechnout zde:
Akci jsme nakonec zvolili jako online - s očekáváním, že zajímavou diskuzi využijí firmy z daleka, kterým tak umožníme účast.
Témata prezentace, kterých se dotkneme:
přenos dat z faktury od mailu přes OCR, do DMS až do účetního systému.
OCR - poloautomatické vytěžení dat (to hlavně pro účtárnu)
DMS - schvalovací kolečko
Propojení s účetním systémem - obousměrně - automatické vytvoření přijaté faktury
Reporting - export dat do okolních systémů (Treasury a CashManagement systém - předběžně pořízené doklady (faktury ve schvalování)
Rozšíření o další typy dokumentů - smlouvy, objednávky, dodací listy se vzájemným propojením