Diskuzní webinář - Automatizace platebního styku

Semináře

Diskuzní webinář - Automatizace platebního styku

24. dubna od 14h Vás ČAT zve na diskuzní webinář - Automatizace platebního styku - se zaměřením na diskuzi o praktických činnostech treasury specialisty / ekonoma v oblasti Cash Managementu. Cílem je včasná informace o tom, kolik a kdy budeme muset něco zaplatit, a jak takové informace získat a uřídit likviditu firmy.

 

Prezentací možností využití procesního nástroje DOCU-X nás provede sales ředitel společností SOCOS IT s.r.o. v oblasti inteligentního vytěžování dokumentů.

 

Poté již budeme s Vámi známými moderátory diskutovat a seznamovat se se situací v českých společnostech.

 

Záznam z webináře si můžete poslechnout zde:

https://youtu.be/AA1GS2aROeI

 

 

Akci jsme nakonec zvolili jako online - s očekáváním, že zajímavou diskuzi využijí firmy z daleka, kterým tak umožníme účast.

 

Témata prezentace, kterých se dotkneme:

přenos dat z faktury od mailu přes OCR, do DMS až do účetního systému.

OCR - poloautomatické vytěžení dat (to hlavně pro účtárnu)

DMS - schvalovací kolečko

Propojení s účetním systémem - obousměrně - automatické vytvoření přijaté faktury

Reporting - export dat do okolních systémů (Treasury a CashManagement systém - předběžně pořízené doklady (faktury ve schvalování) 

Rozšíření o další typy dokumentů - smlouvy, objednávky, dodací listy se vzájemným propojením